Aby výčet převzatých lodí byl úplný, jsou uvedeny v tomto samostatném listu.  
     
  Na rozhodnutí arbitra Hinese ze dne 14. 6. 1921 navazovalo jednání vládních zástupců, které se konalo
  dne 18. 7. 1921 v Drážďanech. Na něm se naše vláda zavázala převzít společně s plavidly i německé  
  pracovníky. ČSPL, a.s. ve snaze počeštit českou plavbu na Labi provedla nábor nových pracovníků a  
  uspořádala pro ně kurzy. Vzhledem ke skutečnosti, že od vlastního náboru  k osvojení si praxe  
  potřebné k získání kapitánského patentu bylo třeba 5 až 6 let, tak první kapitáni a kormidelníci české 
  národnosti, mohli nastoupit do těchto funkcí až počátkem třicátých let. Na všech uvedených lodích  
  byly prakticky po dobu jejich existence německé posádky.   
     
  název lodi u ČSPL:              "BĚLA"            "CIDLINA"              "MALŠE"                 "VLTAVA"  
  název u ÖNWDG  :                Paula               Henriette                 Magda                        Prag  
  postaven v roce   :                 1881                   1881                      1888                         1885  
  loděnicí               :               Linec                  Linec                    Drážďany                  Drážďany  
  Rozměry lodí      :  
  délka              L  :               64,13 m                64,08 m                  67,90 m                      63,62 m  
  šířka          Bmax:               12,19 m                11,94 m                  12,56 m                      12,66 m  
  šířka trupu     B :                  6,1 m                   6,1 m                      7,00 m                       6,5 m  
  Parní stroj:  
  výkon               :                 220 k                     220 k                     230 k          160 k původní od 1901 350 k  
  průměr válců:  
  vysokotlaký     :                 500 mm                 500 mm                470 mm                     520 mm  
  nízkotlaký       :                 800 mm                  800 mm               830 mm                      900 mm       
  Kotle:  
  počet              :                     1                           1               2 - jeden komín               2 - jeden komín  
  tlak páry         :                     8,5 at                    8,5 at                   9,0 at                            8,5 at  
  výhřevná plocha:                83,2 m2                 83,2 m2                 112 m2                        178,4 m2  
  Nosnost max  :                   407 t                       387 t                     486 t                            300 t  
  Při ponoru     :                   1,83 m                    1,78 m                  1,84 m                         1,50 m  
  Kolesa          :                nejmenší měla "Vltava" o průměru 3,4 m , lopaty 250mm x 330 mm  
  Datum zrušení:                  1931                        1932                     1939                            1933  
  Poznámka:  
  Obě plavidla postavená v Linci byla převezena po železnici do ČSR a opět smontována v Děčíně Loubí.
  I po II. Světové válce byli u ČSPLO, n.p.  ZZP, zaměstnáni Němci, občané DDR. Zastávali nejenom    
  kapitánská a kormidelnická místa, byli to i strojníci a lodníci.  
     
  Podle katalogu historických plavidel ČSPL, a.s. XXI, část upravil a přepsal Pavel Křesťan